Combinatul „Franzeluța” a devenit deținătorul trofeului „Mercuriul de Aur”, categoria „Marca Consacrată”
15:23 | 30.01.2015 Categorie: Economie
Chişinău, 30 ian. /MOLDPRES/. Combinatul de panificație din Chișinău „Franzeluța” SA a obținut două premii în cadrul concursului „Marca comercială a anului 2014", organizat de către Camera de Comerț și Industrie (CCI) a R. Moldova și Industrie și Agenția de Stat pentru Protecția Proprietății Intelectuale (AGEPI). „Franzeluța” SA a fost premiată cu trofeul „Mercuriul de Aur” la categoria „Marca Consacrată” și este Laureat al Concursului pentru realizări în domeniul calității, comunică MOLDPRES.
Concursul „Marca comercială a anului" este la cea de a XII-a ediție și este organizat de către CCI și AGEPI, adunînd pe parcursul acestor ediții aproape 1000 de participanți. În acest an, pentru „Marca comercială a anului" au fost depuse 73 de dosare, care au concurat pentru distincții în 11 categorii.
Directorul general al „Franzeluța” SA, Victor Cojocaru, a spus că, an de an, Combinatul investește tot mai mult în producere și calitate.
„Produsele „Franzeluța” SA sînt gustoase, sănătoase și de cea mai înaltă calitate. Faptul că am primit în acest an trofeul „Mercuriul de Aur” și „Premiul în domeniul Calității” este o dovadă în plus că, tot ceea ce am făcut în ultimii ani a adus rezultate frumoase. Vom continua să muncim pentru bucuria consumatorilor noștri”, a spus Victor Cojocaru, după ceremonia de premiere.
În prezent, „Franzeluța” este cel mai mare producător de pîine și produse de panificație din țară, cu un sortiment de peste 700 de denumiri de producție. Întreprinderea deține circa 70 la sută din piața Moldovei, asta în condițiile în care 40-55 la sută (în funcţie de tip) din producție este exportată în țările europene, America de Nord, Israel. La întreprindere lucrează peste 2300 persoane, iar zilnic aici sînt produse 150-160 tone de produse de panificație şi cofetărie.