ro ru en

Agenția
Informațională
de Stat

Acțiunile Î.S. ”Poșta Moldovei” sunt orientate spre dezvoltarea serviciilor prestate, susţine Roman Cojuhari

13:05 | 02.02.2022 Categorie: Societate

Chişinău, 2 feb. /MOLDPRES/. Pentru următorii ani, acțiunile Î.S. ”Poșta Moldovei” sunt orientate spre dezvoltarea serviciilor prestate atât celor poștale, cât și celor de plată, adaptarea condițiilor la cerințele pieței, precum și implementarea serviciilor noi. Afirmaţia a fost făcută de Roman Cojuhari, administratorul interimar al Întreprinderii de Stat „Poșta Moldovei”, care a acordat un interviu pentru Agenţia MOLDPRES.

Potrivit sursei citate, în prezent, se lucrează intens asupra Conceptului de dezvoltare al Î.S. „Poșta Moldovei” în calitate de prestator de servicii de plată modern fără numerar. Acest concept se referă la următoarele direcții: deschiderea conturilor de plăți pentru persoanele fizice în platforma E-Money operată de Î.S. „Poșta Moldovei” și prestarea de servicii moderne de plată pentru clienți.

„Aceste servicii se referă la plăți și transferuri prin intermediul serviciilor WEB, aplicațiilor prin telefoanele mobile etc.; extinderea serviciului portmoneului electronic pentru persoane fizice și juridice; diversificarea serviciilor de remitere de bani prin încheierea de acorduri de colaborare cu operatorii poștali din alte țări (preponderent din țările unde este prezentă diaspora moldovenească), precum și atragerea în rețeaua Î.S. „Poșta Moldovei” a unui număr cât mai mare de sisteme de remitere de bani, precum și prestarea unor servicii inovative pentru beneficiarii de remitențe din Republica Moldova (remittances-to-cards; remittances-to-wallets)”, a spus Roman Cojuhari.

Poșta Moldovei va avea posibilitatea să emită carduri de plată pentru cetățeni, pe care  vor putea primi  remitențe, efectua decontări interbancare, încasări, plăți pentru serviciile comunale și achitări pentru utilizarea platformelor e-commerce.

„Totodată, vreau să menționez că în centrul tuturor acțiunilor noastre sunt și vor rămâne clienții. Respectiv, planurile noastre se reduc la strategii ce vor contribui la satisfacția clienților noștri, ne dorim ca ei să trăiască cea mai bună experiență de la orice interacțiune cu Poșta Moldovei și să apeleze la serviciile noastre cu plăcere de fiecare dată. Iar o astfel de performanță presupune o echipă foarte bine pregătită, tehnologii de ultimă generație, servicii noi adaptate la tendințele de piață, accesibilitatea serviciilor, flexibilitate din partea  întreprinderii”, a relevat Cojuhari.

În prezent, Poşta Moldovei este în proces de evaluare a tuturor compartimentelor care implică efectuarea unei trimiteri poștale, începând de la procesul de expediere până la procesul de primire a trimiterilor poștale. Respectiv, se analizează posibilitatea dezvoltării unei poște hibrid.

Mai multe detalii şi informaţii despre activitatea instituţiei pot fi găsite pe site-ul www.moldpres.md, în materialul: Roman Cojuhari: „Potențialul uman al ÎS Poșta Moldovei rămâne a fi cea mai importantă resursă a instituției”

Orice material publicat pe pagina web a I.P. „Agenția Informațională de Stat „Moldpres” este proprietatea intelectuală a Agenției, fiind protejată de legislația privind drepturile de autor și drepturile conexe. Preluarea și/sau folosirea acestora se va face doar cu referință obligatorie la sursă și fără denaturarea textului. Vă mulțumim pentru înțelegere!