ro
Economie
23 Septembrie, 2025 / 14:39
/ Acum 1 oră

Centrul Internațional de Expoziții „Moldexpo” a obținut Certificatul de calitate ISO 9001

Centrul Național de Expoziții „Moldexpo” a obținut Certificatul de calitate ISO 9001, care atestă conformitatea sistemului de management al calității cu standardele internaționale, demonstrând capacitatea de a furniza constant produse și servicii care îndeplinesc cerințele clienților, transmite MOLDPRES.

Moldexpo devine astfel prima societate pe acțiuni din Republica Moldova care este certificată de către o organizație mondială de profil.

Directoarea generală interimară a C.I.E. „Moldexpo” S.A., Zinaida Popa, a declarat că certificarea ISO 9001 este o provocare, dar și o promisiune: că Moldexpo va continua să crească, să se adapteze și să ofere servicii la cel mai înalt nivel.

„Certificarea ISO 9001 nu este o simplă formalitate. Ea înseamnă disciplină, calitate, transparență și un angajament real de a ne ridica la nivelul așteptărilor clienților și partenerilor noștri. Este dovada că Moldexpo se modernizează. De ce este important acest pas pentru pentru instituția noastră? Pentru că ISO 9001 nu înseamnă doar un set de reguli și proceduri. Înseamnă eficiență, reducerea riscurilor și mai ales calitate”, a afirmat Zinaida Popa.

Claudia Stancu, director Divizie certificare și sustenabilitate a organizației de certificare, a subliniat că certificarea ISO are multiple avantaje, precum creșterea credibilității instituției, optimizarea proceselor interne, reducerea costurilor, precum și accesul la noi contracte. „Echipa Moldexpo a făcut eforturi semnificative să se ralieze la standardele ISO într-un timp relativ scurt”, a afirmat Claudia Stancu.

„Standardul ISO-9001, implementat peste tot în lume, dă oportunitatea să creștem încrederea partenerilor noștri și să găsim oportunități de îmbunătățire a activității”, a afirmat Costel Stancă, profesor universitar, expert în domeniul managementului calității.

ISO 9001 este cel mai răspândit standard de management la nivel mondial. Acesta stabilește cerințele generale pentru dezvoltarea, implementarea și îmbunătățirea sistemelor de management al calității pentru a satisface cerințele clienților. Obținerea certificării demonstrează că activitățile companiei respectă cerințele impuse de standard, astfel încât clientul să acorde încredere produselor și serviciilor oferite, având în vedere că acestea respectă standarde internaționale de calitate.