ro
Societate
13 Septembrie, 2025 / 15:42
/ Acum 4 ore

Cei 135 de turiști internaționali explorează vinurile și cultura Moldovei în cadrul campaniei „Let’s Get Lost: Moldova Edition”

Prima zi a aventurii „Let’s Get Lost: Moldova Edition” a debutat cu o vizită la faimoasa cramă subterană Cricova. Turiștii din Roma au avut ocazia să exploreze labirinturile aflate la 60 de metri sub pământ, să descopere tainele vinului spumant produs prin metode tradiționale și să admire colecțiile de vinuri din întreaga lume, comunică MOLDPRES.

Vizitatorii italieni s-au arătat impresionați de experiența unică: „Nici nu ne imaginam că vom ajunge vreodată în Moldova”, a spus unul dintre participanți.„Am mai fost aici și ne-am întors cu drag – este o destinație autentică și plină de farmec”, a adăugat altul.

Campania continuă cu două zile pline de experiențe culturale, activități în natură și întâlniri cu localnicii, oferind o perspectivă completă asupra patrimoniului și ospitalității Moldovei.

Ieri, 135 de turiști italieni au ajuns la Chișinău într-o cursă-surpriză organizată de Agenția de Investiții.

Potrivit directoarei Agenției de Investiții, Natalia Bejan, oaspeții vor avea parte de un program complex de promovare a turismului moldovenesc, ce include degustări de vinuri, trasee de hiking, masterclass-uri de gătit plăcinte, spectacolul VinOpera la Castel Mimi și vizite la Orheiul Vechi. „Sper să reușim să cucerim inimile acestora”, a declarat Bejan.

Evenimentul face parte dintr-o campanie internațională de promovare turistică, organizată de Wizz Air și Agenția de Investiții, în parteneriat cu Oficiul Național al Turismului și cu sprijinul Ministerului Culturii.

Republica Moldova își intensifică eforturile de promovare ca destinație turistică emergentă în Europa. Parteneri ai campaniei sunt Ukraine-Moldova American Enterprise Fund (UMAEF), Mastercard, Aeroportul Internațional „Eugen Doga” Chișinău, Rădăcini Wines, Oficiul Național al Viei și Vinului (ONVV), ANTRIM și Muzeul de Etnografie și Istorie Naturală.

Citește și: VIDEO // 135 de turiști italieni au ajuns la Chișinău într-o cursă-surpriză organizată de Agenția de Investiții